Xedule Support medewerker

Vacature Xedule Support-medewerker

Deel deze pagina

De Advitrae Groep B.V., gevestigd in Eindhoven, is de specialist in onderwijslogistiek. Wij helpen onderwijsinstellingen door middel van praktische en duurzame oplossingen om onderwijs betaalbaar te organiseren. Door middel van ons planning- en roostersysteem Xedule ondersteunen wij onderwijsinstellingen bij het verbeteren van hun planningsprocessen. Advitrae heeft met Xedule in korte tijd een marktleiderspositie bereikt.

Inmiddels hebben we klanten in het VO, MBO, HBO en WO. De groei aan klanten heeft ertoe geleid dat ook het aantal meldingen op de supportdesk is gestegen. Om deze reden zijn wij dan ook op zoek naar een een nieuwe collega om het supportteam te versterken.

Wat ga je doen?

Als medewerker supportdesk ondersteun je klanten en interne collega’s bij het verwerken van meldingen in ons supportsysteem. Je bent een belangrijke schakel tussen onze klanten, de adviseurs en onze ontwikkelaars. In de praktijk betekent dit dat je meldingen aanneemt en registreert, de voortgang bewaakt en uiteindelijk de melding afhandelt.

Jouw werkdag start altijd met een controle op nieuwe meldingen. Daarna ga je aan de slag met het oppakken/dispatchen van meldingen. Je hebt contact met functioneel beheerders bij onze klanten, maar ondersteunt daarnaast ook de adviseurs die bij de klant op locatie zijn.

Kortom, als medewerker supportdesk:

  • Onderhoud je klantcontact met functioneel beheerders bij onze klanten
  • Zorg je voor het oplossen van meldingen conform SLA
  • Ondersteun je klanten bij de werking van onze applicatie
  • Ondersteun je onze eigen adviseurs
  • Zorg je voor de uitvoering van van supportprocessen (incident, problem en rfc management)
  • Ondersteun je bij het releaseproces
  • Schrijf je documentatie
  • Zorg je voor functionele en technische ondersteuning
  • Heb je overleg met interne afdelingen (o.a. ontwikkeling) voor structurele verbeteringen

Wat vragen wij?

Voor de functie van medewerker supportdesk zijn wij op zoek naar kandidaten die voldoen aan het volgende profiel:

  • Je hebt een afgeronde opleiding MBO-4 richting ICT;
  • Je hebt ervaring op een supportdesk/ helpdesk;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Daarnaast vinden wij het belangrijk dat je als medewerker supportdesk accuraat en gestructureerd bent.  Ook ben je sociaal ingesteld en vind je het vooral echt leuk om klanten te helpen.

Wat bieden wij?

Advitrae is een snel groeiend bedrijf dat volop in ontwikkeling is. We zijn dan ook hard op zoek naar een nieuwe collega om het supportteam te versterken. Dit team bestaat momenteel uit 2 enthousiaste collega’s, die worden aangestuurd door de Servicemanager.

Wij bieden onze nieuwe collega een contract voor 40 uur per week (32 uur is bespreekbaar), waarbij je werkt tijdens kantooruren. Onze supportdesk is geopend van 08.00 tot 17.00 uur, waarbij jij werkt van 08.00-16.30 uur of van 08.30-17.00 uur.

Wat mag je nog meer verwachten als medewerker supportdesk?

  • Een goed salaris, afhankelijk van jouw ervaring
  • Reiskostenvergoeding indien je buiten Eindhoven woont
  • 28 vakantiedagen per jaar (o.b.v. 40 uur per week)
  • Een goede pensioenregeling
  • Mogelijke eindejaarsuitkering

Daarnaast bieden we een goede kantoorruimte met alle benodigde faciliteiten en bestaat ook de mogelijkheid tot het volgen van opleidingen of cursussen. Natuurlijk kun je ook regelmatig een uitnodiging verwachten voor een uitje (kerstuitje/zomeruitje) en proberen we je ook te verrassen met bijvoorbeeld een mooi kerstcadeau.

Geïnteresseerd?

Als we jouw interesse hebben gewekt, ontvangen we natuurlijk heel graag jouw sollicitatie. Deze kun je sturen naar Ilse Delissen (HR Medewerker) via delissen@advitrae.nl

Wil je eerst nog wat meer informatie? Neem dan contact op met Ilse via 06-82905663.

Gerelateerde artikelen

Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.