Medewerker Supportdesk VO

Vacature Medewerker Supportdesk

Deel deze pagina

De Advitrae Groep B.V., gevestigd in Eindhoven, is de specialist in onderwijslogistiek. Wij helpen onderwijsinstellingen door middel van praktische en duurzame oplossingen om onderwijs betaalbaar te organiseren. Door middel van ons planning- en roostersysteem Xedule ondersteunen wij onderwijsinstellingen bij het verbeteren van hun planningsprocessen. Advitrae heeft met Xedule in korte tijd een marktleiderspositie bereikt. Inmiddels hebben we klanten in het VO, MBO, HBO en WO.

Door de groei in het aantal klanten in het VO, zijn wij ter versterking van het supportteam op zoek naar een nieuwe collega voor de functie van:

Medewerker Supportdesk Voortgezet Onderwijs

 

Wat ga je doen?

Als medewerker supportdesk ondersteun je onze VO-klanten en interne collega’s bij het verwerken van meldingen in ons supportsysteem. Je bent een belangrijke schakel tussen onze klanten, de adviseurs en onze ontwikkelaars. In de praktijk betekent dit dat je meldingen aanneemt en registreert, de voortgang bewaakt en uiteindelijk de melding afhandelt.

Jouw werkdag start altijd met een controle op nieuwe meldingen. Daarna ga je aan de slag met het oppakken/dispatchen van meldingen. Je hebt contact met functioneel beheerders bij onze klanten, maar ondersteunt daarnaast ook de adviseurs die bij de klant op locatie zijn.

Kortom, als medewerker supportdesk:

  • Onderhoud je klantcontact met onze VO-klanten
  • Zorg je voor het oplossen van meldingen conform SLA
  • Ondersteun je klanten bij de werking van onze applicatie
  • Ondersteun je onze eigen adviseurs
  • Zorg je voor de uitvoering van supportprocessen (incident, problem en rfc management)
  • Ondersteun je bij het releaseproces
  • Schrijf je documentatie
  • Zorg je voor functionele en technische ondersteuning
  • Heb je overleg met interne afdelingen (o.a. ontwikkeling) voor structurele verbeteringen

 

Wat vragen wij?

  • Je hebt een relevant MBO- of HBO diploma;
  • Je hebt minimaal 3-5 jaar ervaring binnen het Voortgezet Onderwijs;
  • Je hebt kennis van onderwijslogistiek en hier bij voorkeur ervaring mee;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Daarnaast vinden wij het belangrijk dat een medewerker supportdesk accuraat en gestructureerd is. Wij zijn op zoek naar een sociaal ingestelde collega, die het vooral echt leuk vindt om klanten te helpen. Je bent communicatief sterk, proactief en ziet het als een uitdaging om onze supportdesk verder in te richten en te perfectioneren voor het VO.

 

Wat bieden wij?

Advitrae is een snel groeiend bedrijf dat volop in ontwikkeling is. Ons supportteam bestaat op dit moment uit 3 enthousiaste collega’s, die worden begeleid door onze Servicemanager. Vanwege de groei binnen de VO-markt, kan ons supportteam wel een VO-specialist gebruiken!

Wij bieden onze nieuwe collega een contract voor 40 uur per week (32 uur is bespreekbaar), waarbij je werkt tijdens kantooruren. Onze supportdesk is geopend van 08.00 tot 17.00 uur, waarbij jij werkt van 08.00-16.30 uur of van 08.30-17.00 uur.

Wat mag je nog meer verwachten als medewerker supportdesk?

  • Een goed salaris, afhankelijk van jouw ervaring
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele reis
  • 28 vakantiedagen per jaar (o.b.v. 40 uur per week)
  • Een goede pensioenregeling
  • Mogelijke eindejaarsuitkering

Daarnaast bieden we een goede kantoorruimte met alle benodigde faciliteiten en bestaat ook de mogelijkheid tot het volgen van opleidingen of cursussen. Natuurlijk kun je ook regelmatig een uitnodiging verwachten voor een uitje (kerstuitje/zomeruitje) en proberen we je ook te verrassen met bijvoorbeeld een mooi kerstcadeau.

 

Geïnteresseerd?

Als we jouw interesse hebben gewekt, ontvangen we natuurlijk heel graag jouw sollicitatie. Deze kun je sturen naar Ilse Delissen (HR Medewerker) via delissen@advitrae.nl

Wil je eerst nog wat meer informatie? Neem dan contact op met Ilse via 06-82905663.

 

Gerelateerde artikelen

Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.