Medewerker Supportdesk

Vacature Medewerker Supportdesk

Deel deze pagina

Visma Advitrae, gevestigd in Eindhoven en Arnhem, is de specialist in onderwijslogistiek. Wij helpen onderwijsinstellingen door middel van praktische en duurzame oplossingen om onderwijs betaalbaar te organiseren. Door middel van ons planning- en roostersysteem Xedule ondersteunen wij onderwijsinstellingen bij het verbeteren van hun planningsprocessen. Advitrae heeft met Xedule in korte tijd een marktleiderspositie bereikt. Inmiddels hebben we klanten in het VO, MBO, HBO en WO.

Door de groei in het aantal klanten in het VO, zijn wij ter versterking van het supportteam op zoek naar een nieuwe collega voor de functie van:

Medewerker Supportdesk

 

Wat ga je doen?

Als medewerker supportdesk ondersteun je onze klanten en interne collega’s bij het gebruik van onze applicatie. Je bent een belangrijke schakel tussen onze klanten en interne collega’s zoals de Product Owners, Adviseurs en Ontwikkelaars. In de praktijk betekent dit dat je telefonisch of via het supportsysteem meldingen aanneemt en registreert, de voortgang bewaakt en uiteindelijk de melding afhandelt. Het ene moment help je een roostermaker bij een klant bij het gebruik van de applicatie of geef je antwoord op een gebruikersvraag, het andere moment duik je in de inrichting van onze software om complexe vraagstukken te analyseren en reproduceren.

Kortom, als medewerker supportdesk:

  • Onderhoud je telefonisch en via het supportsysteem contact met onze (interne) klanten;
  • Ondersteun je klanten en collega’s bij de werking van onze applicatie;
  • Probeer je de oorzaak van meldingen over de werking van de applicatie te ontdekken en is het voor jou een uitdaging om deze te vinden. Vervolgens meldt je deze bij de ontwikkelafdeling en bewaak je de voortgang.
  • Heb je regelmatig overleg met de Product Owners over de planning van de werkzaamheden van de Ontwikkelaars;
  • Ben je verantwoordelijk voor de communicatie naar klanten over ontwikkelingen met betrekking tot hun melding;
  • Denk je mee met het team over structurele verbeteringen.

Wat vragen wij?

  • Je hebt een relevante MBO+ of HBO diploma;
  • Je hebt affiniteit met het onderwijs en/of ICT;
  • Je bent communicatief sterk in de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent accuraat en gestructureerd;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Wij zijn op zoek naar een sociaal ingestelde en flexibele collega, die het vooral echt leuk vindt om in onze applicatie te zoeken naar de herkomst van de klantmelding en hier de juiste acties op uit te zetten. Als jij in staat bent om meldingen snel te analyseren en blij wordt als je een klant hebt kunnen helpen of probleem hebt gevonden, is dit zeker een interessante functie voor jou!

Wat bieden wij?

Visma Advitrae is een snel groeiend bedrijf dat volop in ontwikkeling is. Ons supportteam bestaat op dit moment uit 3 enthousiaste collega’s en een meewerkend Teamleider. Vanwege de groei van ons bedrijf, kunnen zij zeker extra ondersteuning gebruiken!

Wij bieden onze nieuwe collega een contract voor 40 uur per week (32 uur is bespreekbaar). Waarbij je werkt tijdens kantooruren, op dit moment is dat tussen 8.00 en 17.00 waarbij de exacte werktijden onderling worden afgestemd.

Het is mogelijk om vanuit huis te werken, maar we verwachten op termijn wel dat je 1 tot 2 dagen per week aanwezig bent op ons kantoor in Eindhoven.

Wat mag je verwachten als Medewerker Supportdesk?

  • Een goed salaris, afhankelijk van jouw ervaring;
  • Reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer vanaf 10 kilometer enkele reis;
  • 28 vakantiedagen per jaar (o.b.v. 40 uur per week);
  • Een goede pensioenregeling;
  • Verschillende opleidings- en ontwikkelmogelijkheden;
  • Thuiswerken (gedeeltelijk);
  • Alle benodigde faciliteiten voor de uitoefening van jouw functie, op kantoor en/of thuis;
  • Jaarlijks een aantal leuke (online) uitjes met collega’s.

Geïnteresseerd?

Als we jouw interesse hebben gewekt, ontvangen we natuurlijk heel graag jouw sollicitatie. Deze kun je sturen naar Lara van Casteren (HR Medewerker) via vancasteren@advitrae.nl

Wil je eerst nog wat meer informatie? Neem dan contact op met Lara via 06-13019776.

Gerelateerde artikelen

Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.