Medewerk(st)er Projectadministratie

Medewerk(st)er Projectadministratie

Deel deze pagina

Ben jij een organisatietalent en sta jij graag dagelijks in contact met mensen? Ben jij de belangrijke, missende schakel tussen de buitendienst en onze klanten die wij zoeken? Wellicht is deze uitdaging iets voor jou!

Wat ga je doen?
Als Medewerk(st)er Projectadministratie ga jij onze Commercieel directeur, Backoffice manager en Manager Xedule Professionals administratief ondersteunen. Je helpt onze collega’s door de zaken intern perfect te organiseren. Je takenpakket bestaat onder andere uit het opstellen van offertes, het maken van opdrachtovereenkomsten en het beheren van het onderproces van de klant. Verder verwerk je financiële gegevens in Exact, zorg je dat het CRM systeem up to date is en lever je de maandelijkse verkoopanalyses uit aan beide systemen.
Ook sta je veel in contact met mensen; je verzorgt de jaarlijkse communicatie met klanten over prijswijzigingen en onderhoudt contact met andere afdelingen binnen onze organisatie.

Wat bieden wij?
Als Medewerk(st)er Projectadministratie bieden wij jou een zelfstandige, uitdagende en afwisselende functie binnen een leuke, informele werkomgeving waarin jouw ontwikkeling centraal staat. Het betreft een nieuwe functie van 36 tot 40 uur per week waarin je veel vrijheid krijgt deze met hulp van een team vakkundige collega’s vorm te geven. Wij bieden een passend, marktconform salaris afhankelijk van jouw ervaring en opleiding. Uiteraard ontvang je van ons alle benodigde faciliteiten om te werken, zowel op kantoor als thuis. Ook ontvang je een goede pensioenregeling en 28 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband. Tot slot staan er jaarlijks meerdere leuke activiteiten op de planning, van sinterklaasactiviteit tot gezellige kerstviering.

Wie ben jij?
Jij bent een zelfstandige, communicatieve spin-in-het-web met een talent voor organiseren en plannen. Je vindt het leuk om onze collega’s administratief te ondersteunen en toont eigen initiatief. Daarnaast heb je een hands on mentaliteit en kunt goed prioriteiten stellen. Ten aanzien van administratieve werkzaamheden ben je erg nauwkeurig. Naar klanten toe ben je vriendelijk en servicegericht.

Wat verwachten wij?
Wij vinden het belangrijk dat onze nieuwe collega beschikt over goede communicatieve vaardigheden en verwachten dat je de Nederlandse taal in woord en schrift uitstekend beheerst. Ervaring met een CRM systeem, Exact Online en/of Timewax is een pré maar geen vereiste. Het oplossen van problemen zie jij als uitdagingen waar je energie van krijgt! Je wilt jezelf graag ontwikkelen en ziet commerciele kansen.

Wie zijn wij?
Visma Advitrae, gevestigd in Eindhoven en Arnhem, is dé specialist in onderwijslogistiek. Wij helpen onderwijsinstellingen door middel van praktische en duurzame oplossingen om onderwijs betaalbaar te organiseren. Door middel van ons planning- en roostersysteem Xedule ondersteunen wij onderwijsinstellingen bij het verbeteren van hun planningsprocessen. Visma Advitrae heeft met Xedule en Foleta in korte tijd een marktleiderspositie bereikt. Inmiddels hebben we klanten in het PO, VO, MBO, HBO en WO. Sinds oktober 2020 maken wij onderdeel uit van de Visma Groep.

Interesse?
Ben jij onze nieuwe collega? Stuur dan je CV en motivatie naar vancasteren@advitrae.nl t.a.v. Lara van Casteren. Voor vragen over de functie kan je haar bereiken via 06 – 13019776  en neem ook zeker even een kijkje op onze LinkedInpagina!

Bij Visma Advitrae is geen dag hetzelfde en geef jij zelf invulling aan je planning en je werkzaamheden. Zie jij je werkdag liever anders? Dan horen we dit ook graag!

Gerelateerde artikelen

Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.